Čl. 1 - Základné ustanovenia
(1) Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom
elektronického obchodu sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004
Z. z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa,
zákona č. 102/2014 Z. z .o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku alebo
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho ako aj zákona č.
40/1964 Z. z. Občiansky zákonník a v prípade kupujúceho, ktorý nie je
spotrebiteľ, zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník a týmito všeobecnými
obchodnými podmienkami (ďalej len "VOP") upravujúcimi podrobnosti pri
ich uzatváraní a realizácii.
(2) Prevádzkovateľom internetového obchodu je COBBYS PET SLOVENSKO s.r.o. , Budovateľská
2, 940 64 Nové Zámky, IČO:36543799, DIČ:2020161880, IČ DPH:SK2020161880, zapísaná v obchodnom registri
Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro,
Vložka: 12808/N (ďalej iba "Prevádzkovateľ internetového obchodu"),
ktorý je zároveň aj predávajúcim vo vzťahu ku kupujúcemu. Orgán dozoru je: Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj: P.O. BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1.
(3) Spotrebiteľom pre účely týchto všeobecných obchodných
podmienok je osoba v zmysle § 2 písmeno a) zákona č. 250/2007 Z.z.
o ochrane spotrebiteľa. Osoba, ktorá nespĺňa kritériá spotrebiteľa podľa
zákona č.250/2007 Z.z., nie je spotrebiteľom a na zmluvný vzťah medzi
prevádzkovateľom internetového obchodu(predávajúcim) a zákazníkom(kupujúcim)
sa nevzťahujú ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok, ktoré
sa vzťahujú len na spotrebiteľa. Ustanovenia, ktoré sa týkajú zmluvného vzťahu
medzi predávajúcim a kupujúcim ako spotrebiteľom sú zadefinované
v texte jednotlivých ustanovení VOP slovom ,,spotrebiteľ“ v jej
rôznych gramatických tvaroch.
(4) Prevádzkovateľ internetového obchodu zverejňuje
zoznam tovarov, ktoré ponúka zákazníkovi a umožňuje zákazníkovi tovary
objednávať prostredníctvom aplikácie na internetovej adrese: www.cobbyspet.sk (ďalej iba
"elektronický obchod"). Tieto obchodné podmienky sú viazané na nákup
v elektronickom obchode. Odoslaním objednávky formou elektronického obchodu
zákazník vyjadruje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom
rozsahu, porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a že s nimi súhlasí.
(5) Nákup tovaru prostredníctvom elektronického obchodu môžu uskutočňovať fyzické osoby a právnické osoby bez ohľadu na právnu formu.
Čl. 2 - Informácie o tovare a cene
(1) Informácie o tovare uvedené v katalógu
elektronického obchodu sú platné v čase nákupu a prevádzkovateľ internetového
obchodu si vyhradzuje právo na zmenu informácií o tovare uvedených v katalógu
elektronického obchodu bez predchádzajúceho upozornenia. V prípade tovaru,
ktorý je označený ako zľavnený, cena uvedená pri výrobku je cenou pred
odpočítaním zľavy.
(2) Obrázky zobrazené pri výrobku môžu byť len ilustračné.
(3) Cena tovaru zahŕňa daň z pridanej hodnoty (DPH). V
niektorých prípadoch cena nezahŕňa náklady na doručenie objednaného tovaru do
miesta určenia, ktoré je poskytované ako doplnková služba (tieto prípady
špecifikujeme individuálne podľa váhy, rozmerov, kde sa postupuje podľa
aktuálneho cenníka prepravcu.
(4) Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo upraviť cenu tovaru uvedenú v katalógu elektronického obchodu pri objednávkach všetkých výrobkov, pokiaľ zistí, že daná cena bola chybne uvedená. O tejto skutočnosti je prevádzkovateľ internetového obchodu povinný informovať zákazníka. Prevádzkovateľ internetového obchodu má pred potvrdením objednávky povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka.
Čl. 3 - Objednanie tovaru
(1) Tovar sa objednáva z internetového obchodu podľa
krokov ako Vás vedie automaticky systém, alebo e-mailom na adrese e-shop@cobbyspet.sk, alebo
telefonicky na čísle 035/6426412
(2) Odoslanie objednávky nie je podmienené registráciou zákazníka v databáze prevádzkovateľa internetového obchodu ale je podmienené potvrdením súhlasu s VOP a spracovaním jeho osobných údajov v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Čl. 4 - Potvrdenie objednávky
(1) Po overení disponibility tovaru a platných cien
prevádzkovateľ internetového obchodu objednávku zákazníkovi potvrdí . Pri
potvrdení bude stanovená celková cena objednaného tovaru a služieb a termín dodania.
V prípade zistenia vyššej ceny má prevádzkovateľ internetového obchodu
povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka
pred potvrdením objednávky. Udelením súhlasu zákazníka so zmenou ceny a
následným potvrdením objednávky zo strany prevádzkovateľa internetového obchodu
sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý v zmysle príslušných ustanovení
Občianskeho zákonníka.
(2) V prípade objednania tovaru, ktorý je potrebné pre
zákazníka objednať, bude zákazníkovi účtovaná zálohová platba vo výške najmenej
20% z celkovej ceny objednaného tovaru. Vystavením zálohovej faktúry nevzniká
kúpna zmluva. V tomto prípade pri stornovaní objednávky nebude zákazníkovi už
zaplatená záloha vrátená. Ak sa zákazník rozhodne, že miesto zálohovej platby
zaplatí plnú sumu objednávky, 20% z tejto sumy je považovaných za zálohovú
platbu, ktorá sa riadi ustanoveniami tohto odseku.
(3)Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
-objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.)
-tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru
-ak bolo žiadané doručenie kuriérskou službou, ale charakter tovaru je vhodný len na osobný odber (napr. mimoriadne krehký alebo živý tovar).
Čl. 5 - Kúpna zmluva, odstúpenie od kúpnej
zmluvy
(1) Kúpna zmluva medzi prevádzkovateľom internetového
obchodu a zákazníkom vznikne vystavením daňového dokladu – faktúry. Po
vystavení faktúry bude tovar odoslaný k zákazníkovi, ak si túto službu
objednal.
(2) Spotrebiteľovi vzniká právo na odstúpenie od
kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z. z .o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho a to do štrnástich pracovných dní odo dňa
prevzatia tovaru. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní po odstúpení od
kúpnej zmluvy zaslať tovar späť alebo odovzdať predávajúcemu.
(3) Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar
rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je obvyklé pri nákupe v klasickom
"kamennom" obchode. Odskúšať, však neznamená začať tovar používať a
následne ho vrátiť predávajúcemu. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť
zachovaná.
(4) Vrátený tovar musí byť kompletný a nepoškodený.
Nemôže niesť známky neprimeraného alebo nadmerného používania. Tovar musí byť
vrátený so všetkým príslušenstvom, v
pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený vrátane príslušenstva (originálny
doklad o kúpe, záručný list, návod na použitie atď.).
Odporúčame vám
tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme.
(5) Na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa vzťahujú
ustanovenia čl. 6,7,8,9 a čl. 4, ods.2. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
(6) Ak sa prevádzkovateľ internetového obchodu a kupujúci spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade ak ide o:
-predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa
-tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa
-predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze
-predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený
-predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom
(7) V prípade platného a účinného odstúpenia od zmluvy
vráti prevádzkovateľ internetového obchodu spotrebiteľovi zaplatenú kúpnu cenu. Ak je tovar vrátený
nekompletný, poškodený, resp. v stave, z ktorého je zrejmé nedodržanie
primeranej starostlivosti zo strany spotrebiteľa, prípadne nadmerné neprimerané
opotrebovanie tovaru zo strany spotrebiteľa počas 14 dní, spotrebiteľ je
povinný uhradiť prevádzkovateľovi internetového obchodu náklady, ktoré mu
vzniknú pri uvádzaní výrobku do pôvodného stavu.
(8) Spotrebiteľ si svoje právo na odstúpenie od zmluvy
môže uplatniť do 14 dní odo dňa doručenia tovaru, písomne, elektronickou poštou
alebo osobne v predajni prevádzkovateľa internetového obchodu, kde bol
zakúpený.
(9) Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu
darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s
rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim,
stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosť a kupujúci je povinný
spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček.
(10) Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na
odstúpenie od zmluvy si môžete prečítať a stiahnuť TU.
(11) Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť TU.
Čl. 6 -Viazanosť ponukou, stornovanie
objednávky
(1) Prevádzkovateľ internetového obchodu je viazaný
ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky elektronickou správou až
po uplynutie lehoty na dodanie, ktorá bola dohodnutá so zákazníkom.
(2) V prípade, že objednávka nebola potvrdená má
zákazník právo ju stornovať. V takomto prípade nie je zákazníkovi účtovaný
storno poplatok.
(3) V prípade, že zákazník stornuje už potvrdenú
objednávku, je povinný uhradiť prevádzkovateľovi internetového obchodu všetky
preukázateľné účelne vynaložené náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s
realizáciou danej objednávky, najmä v prípade ak zákazník stornuje objednávku po
jej odoslaní prevádzkovateľom internetového obchodu a prevádzkovateľovi
internetového obchodu vznikli náklady na dopravu tovaru. V prípade, že zákazník
uhradil zálohu z predajnej ceny
objednaných spotrebičov a objednávku stornuje, záloha sa mu nevracia.
(4) Ak zákazník stornuje objednávku z dôvodu
nedodržania publikovanej ceny alebo dodacej lehoty prevádzkovateľom
internetového obchodu, storno poplatok mu nebude účtovaný a uhradená záloha mu
bude vrátená.
(5) Zákazník môže objednávku stornovať zaslaním žiadosti
na emailovú adresu e-shop@cobbyspet.sk alebo osobne v predajni prevádzkovateľa internetového obchodu.
(6) Prevádzkovateľ internetového obchodu má právo
stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru ani pri
vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je
schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami
alebo v cene, ktorá je uvedená v elektronickom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom
nedohodne inak.
(7) Prevádzkovateľ internetového obchodu má právo
stornovať objednávku aj v prípade, ak sa nemôže skontaktovať so zákazníkom -
telefonicky, mailom (do 14 prac. dní)
(8) O stornovaní objednávky bude zákazník
preukázateľne informovaný telefonicky alebo emailom.
(9) V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku na tovar časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka vrátená do 7 dní od zrušenia objednávky, bezhotovostným prevodom na ním určený účet.
Čl. 7 - Platobné podmienky
(1)Objednaný tovar je možné
zaplatiť na dobierku (pri doručení spoločnosťou GEIS). Celkovú platbu dobierky kupujúci v
plnej výške uhradí kuriérovi pri prevzatí zásielky.
(2)Tovar je možné zaplatiť aj platobnou kartou alebo v hotovosti - pri osobnom prevzatí v predajniach našej spoločnosti v Nových Zámkoch a v Nitre,
(3)V prípade platby prevodom na účet, zákazník zrealizuje platbu bezodkladne po potvrdení objednávky, najneskôr však do 3 kalendárnych dní. Zakúpený tovar bude vyexpedovaný až po zaplatení jeho ceny, čím sa rozumie pripísanie celej ceny tovaru vrátane prípadného príplatku za prepravu na účet prevádzkovateľa internetového obchodu. Ak nebude platba prevádzkovateľovi internetového obchodu pripísaná na účet do troch kalendárnych dní od potvrdenia objednávky, má právo predmetnú objednávku stornovať. Objednaný tovar môžete uhradiť na účet našej spoločnosti číslo: SK8811110000001128465004 až potom ako dostanete od nás výzvu na uhradenie tovaru
(4)Balné
(platí len pri zasielaní na území SR)
- pri objednávke do 50,- EUR je balné: 3,90 EUR
- pri objednávke nad 50,- EUR je balné: NEÚČTUJEME
- špeciálnu cenu za balné účtujeme na vybraný nadrozmerný a krehký tovar (napr.akvária) : 30€
(5)Poštovné NEÚČTUJEME, k hodnote tovaru bude pripočítané iba balné.
(6)Cena za dobierku je 1,00 EUR
Čl. 8 - Podmienky dodania tovaru
(1) Ak sa nedohodlo inak, prevádzkovateľ internetového
obchodu sa zaväzuje tovar dodať v čo najkratšom možnom termíne od e-mailového
oznámenia o potvrdení objednávky zákazníkovi, avšak najneskôr do 14 pracovných
dní.
(2) Pokiaľ kupujúci bezdôvodne odmietne prevziať a zaplatiť dobierkou riadne dodávaný tovar, týmto sa zaväzuje prevádzkovateľovi internetového obchodu uhradiť náklady na dopravu, a to vo výške 2-násobku ceny prepravného, určeného podľa platného cenníka prepravnej spoločnosti.
Čl. 9 - Spracovanie osobných údajov
(1) Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v
prípade, že je fyzickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu svoje meno a
priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú
adresu.
(2) Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v
prípade, že je právnickou osobou alebo živnostníkom je povinný oznámiť
predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, IČ DPH,
číslo telefónu a e-mailovú adresu.
(3) Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby
predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú
uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a
spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci udeľuje
predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných
údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v
lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje
budú následne vymazané. Kupujúci súhlasí s prípadným transferom jeho osobných
údajov do zahraničia.
(4) Kupujúci si môže kedykoľvek svoje osobné údaje
skontrolovať a zmeniť po prihlásení sa na stránke http://cobbyspet.sk/moj-profil . Prevádzkovateľ
internetových stránok sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za
účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených
predávajúcim. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani
poskytnuté tretej strane okrem prípadov uvedených v bode (5).
(5) Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových
dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop
zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, ak v zmysle §
62 odseku 3 zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách
neodmietnete zasielanie našich obchodných oznámení alebo neodvoláte už
udelený súhlas. Pre zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej
väzby a analýzy nášho trhového postavenia využívame spracovateľa, ktorým
je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk; tomu pre tieto účely môžete
odovzdávať informácie o zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu.
Čl.10 - Reklamačné
podmienky internetového obchodu (e-shopu). Reklamačný poriadok
(1)Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
(2)V prípade, ak vlastnícke právo ešte neprešlo
od predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej
legislatívy môže reklamáciu uplatniť až po úplnej úhrade v zmysle § 151
Občianskeho zákonníka.
(3)Na ponúkaný spotrebný tovar sa poskytuje záruka v trvaní
24 mesiacov, na krmivá 3 týždne, ak nie je pri tovare uvedené inak . Pri tovare, ktorý má
maximálnu dobu spotreby kratšiu ako 24 mesiacov je záruka poskytnutá najviac do
dátumu spotreby. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru.
(4)Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne
u predávajúceho a to hneď po zistení vady, inak kupujúcemu zaniká právo
voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.
(5)Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho
záruku len na tovar s výrobnými chybami
(6)Právo na odstránenie vád v rámci záruky sa
nevzťahuje na prípady ak:
(7)Zo záruky sú taktiež vyňaté chyby, ktoré vznikli
pri živelnej pohrome.
(8)Záruka sa nevťahuje taktiež i na bežné
opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu
životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
(9)Reklamovaný tovar je potrebné
zaslať na adresu prevádzkovateľa internetového
obchodu, avšak nie na dobierku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu
dokladu o kúpe (faktúru). Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie
a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej
forme. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného
odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
(10)Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia
reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (dňa prijatia
reklamovaného tovaru). V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje
zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa začiatku
reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu
predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj
neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa dodania reklamovaného
tovaru predávajúcemu. Po uplynutí 30 -dňovej lehoty na vybavenie reklamácie, má
kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za
tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
(11)Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
Čl.11- Nevyzdvihnutá
zásielka
V prípade, že sa zásielka vráti nevyzdvihnutá späť, zákazníkovi nezaniká povinnosť uhradiť náklady spojené s prepravou tovaru a balné. Poštou mu bude doručená faktúra na úhradu poštovného a balného, keďže z kúpnej zmluvy vznikne predávajúcemu povinnosť predmet kúpy kupujúcemu odovzdať a kupujúcemu predmet kúpy prevziať a zaplatiť zaň predávajúcemu dohodnutú cenu.
Čl.12- Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov
1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: info@cobbypset.sk
2. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
- ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
- ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
7. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
8. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne, bez možnosti ich náhrady.
Čl.13- Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi spol. COBBYS PET SLOVENSKO s.r.o., ako predávajúcim prostredníctvom internetového obchodu www.cobbyspet.sk od 15.11.2020 a ruší predchádzajúce znenie obchodných podmienok. Spol. COBBYS PET SLOVENSKO s.r.o., si vyhradzuje právo tieto obchodné podmienky zmeniť, keď prípadnú zmenu vyhlási na internetových stránkach www.cobbyspet.sk.
Prevádzkovateľ internetového obchodu: COBBYS PET SLOVENSKO s.r.o.